адзіны тэлефонны нумар даведачнай службы «адно акно» – 142
Адрас: 222310, г. Маладзечна, вул. Віленская, 6.
Тэлефон прыёмнай +375 (176) 77-16-63
                                     molrik@molodechno.gov.by

Упраўленне па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

Упраўленне па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Маладзечанскага раённага выканаўчага камітэта

 

Асноўнымі задачамі і функцыямі упраўлення з'яўляюцца:

  • рэалізацыя асноўных напрамкаў дзяржаўнай палітыкі па комплексным вырашэнні праблем у сацыяльна-працоўнай сферы, уключаючы комплекснае вырашэнне пытанняў аплаты працы, умоў і аховы працы, занятасці насельніцтва, сацыяльнага партнёрства, дзяржаўнага пенсіённага забеспячэння, дзяржаўнага сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльнай дапамогі, дэмаграфічнай бяспекі, павышэнню ўзроўню жыцця і даходаў насельніцтва;
  • забеспячэнне сацыяльных гарантый насельніцтву, паляпшэнне сацыяльна-эканамічных умоў жыццядзейнасці сям'і, жанчын, грамадзян пажылога ўзросту, ветэранаў, інвалідаў, іншых катэгорый грамадзян, якія маюць патрэбу ў дзяржаўнай падтрымцы;
  • забеспячэнне выканання заканадаўства, якое рэгулюе пытанні працы, занятасці і сацыяльнай абароны насельніцтва, ажыццяўленне нагляду, кантролю, маніторынгу і аналізу эфектыўнасці правапрымяняльнай практыкі па гэтых напрамках;
  • правядзенне інфармацыйна-тлумачальнай работы па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю упраўлення.

 

Начальнік упраўлення

Барада Алена Міхайлаўна тэл. 8(0176) 770500

(асабісты прыём грамадзян кожную сераду) з 8-00 да 13-00

 

Юрыдычны адрас:

222310, Мінская вобласць, г. Маладзечна, вул. Віленская, 6

Паштовы адрас:

222310, Мінская вобласць, г. Маладзечна, вул. Прытыцкага, 5

тэл./факс (0176) 77 -42-19, р/с BY48AKBB36046013000166100000

в  ЦБУ № 601 ОАО «АСБ Беларусбанк» г. Маладзечна 

Адрас электроннай пошты:

molodzan@molodechnо.gov.by

Рэжым працы ўпраўлення з 01.04.2021:

 панядзелак-пятніца

з 8.30 гадзін да 13.00 гадзін

з 14.00 гадзін да 17.30  гадзін

Дадатковы прыём грамадзян для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

  панядзелак-пятніца з 08.00 гадзін да 08.30 гадзін

* па графіку ажыццяўляе дзяжурны спецыяліст упраўлення

«Звяртаем вашу ўвагу:

прыём дакументаў для назначэння і пераразліку пенсій

праводзіцца ў панядзелак, сераду і пятніцу

з 8-30 да 17-30 перапынак з 13-00 да 14-00»

«Тэлефон «гарачай лініі» 8(0176)505562»

Папярэдняе кансультаванне:

–  па пытаннях службы занятасці – тэл. 8(0176)581344, 581336;

–  па пытаннях пенсійнага забеспячэння – тэл. 8(0176) 770353, 581340;

–  па пытаннях матэрыяльна-бытавога забеспячэння – тэл. 8(0176) 774218, 581341.

– па пытаннях працоўных адносін – тэл. 8 (176)581337

 

Вышэйстаячы дзяржаўны орган:

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

Мінскага абласнога выканўчага камітэта

Паштовы адрас: 220079 г. Мінск, вул. Чкалава, д. 5а

 

Звароты грамадзян, юрыдычных асоб, а таксама індывідуальных прадпрымальнікаў прымаюцца ў кабінеце №208 (тел.8(0176)774219)

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў кабінеце 211.

Вышэйстаячы дзяржаўны орган:

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

Мінскага абласнога выканаўчага камітэта

Паштовы адрас: 220079 г. Мінск, вул. Чкалава, д. 5а»

 

Звароты грамадзян, юрыдычных асоб, а таксама індывідуальных прадпрымальнікаў прымаюцца ў кабінеце №208 (тел.8(0176)774219)

Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў кабінеце 211.

Вышэйстаячы дзяржаўны орган:

Камітэт па працы, занятасці і сацыяльнай абароне

Мінскага абласнога выканўчага камітэта

Паштовы адрас: 220079 г. Мінск, вул. Чкалава, д. 5а»

Апошняя змена 03.01.2019